19.05.2014

Nail Art - Tırnak Süsleme


Merhaba kızlar :) bugün hiç değinmediğimiz bir konuya, "TIRNAK NASIL SÜSLENIR"
konusuna değineceğiz.
Hayatımda ki çoğu olay gibi bu da biraz doğaçlama gelişti diyebilirim 💅
Malumunuz final haftasına girmek üzereyiz ve sınav haftası başlamadan şu uyku sorunuma bir çare bulayım dedim. Bunu yapmak için bir gece uyumamak yetiyor 😁
Her neyse konumuza dönecek okursak ilk önce gazete baskılı ojelerden ilham alarak aynı işlemi dergi ile yapmayı denedim sonuç başarısız oldu. Sonra beynimde çakan şimşekler⚡️⚡️ Sonucu ortaya bu çıktı. 
Gerekenler ;
Bir parça bulaşık süngeri,
İçinde sim barındıran herhangi bir oje
Altına kullanacağımız oje(simli renge uyumlu)
Parlatıcı oje
French bantları

Yapımı ;
Alt katman olarak simsiz ojeyi sürüyoruz,
Herhangi bir yere simli ojemizden döküyoruz(çay tabağı olabilir),
Süngeri bu ojeye batırıp tampon hareketlerle tırnağımızın uç kısımlarına uyguluyoruz,
French bantlarını ikiye bölerek inceltiyoruz ve simin bittiği kısma yapıştırıyoruz.
Son olarak parlatıcıyı sürüyoruz ve sonuç ;
Dikkat : HER KAT OJE UYGULAMASINDA DİĞER IŞLEME GEÇMEK İÇİN KURUMASI BEKLENİR.

Sizlerin Nail art önerileri neler? Bizimle paylaşır mısınız?



2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...
24 Mayıs 2014 13:58  

denerim umarım hic beceremeyecek gibi hissediyorum cunku hic yapmadım:) guzel durmus,
mimledim seni bu arada sevgiler :)

Unknown dedi ki...
25 Mayıs 2014 06:25  

Yaparsın aslında çok kolay bir model canım teşekkür ederim Tag için hemen karşılık verdim :)
Denedikten sonraki halini merak ediyorum canım umarım bizimle paylaşırsın :)

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll