19.05.2014

ELBİSE NASIL KOMBİNLENİR VE NEYE GÖRE SEÇİLİR ?



Bugün misafir yazarımız olarak sevgili Duygu'yu ağırlıyoruz :) bloğunda yeni yazılarını yayınlaması için sabırsızlıkla beklediğim başarılı bir insan aynı zamanda vefalı bir dosttur efendim kendileri :)
Lafı çok uzatmadan sahibi olduğu KADİFE KIRMIZI bloğuna  BURAYA...  Tıklayarak göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim :)



 Herkese merhaba :) 
Bugün ilk defa bir bloğa konuk yazar oluyorum.Daha önce başka bir bloğa yazmadığımdan çok tedirginim açıkcası. Umarım  yazımı beğenirsiniz. Sevgili Ceren'e de bu güzel daveti için teşekkür ediyorum.  :)
 Bu yazımda sizler için birbirinden şık elbise modelleri seçtim.Özel bir  günde,bir davete ya da düğüne giderken ne giysem telaşına düşenler için terzide kolaylıkla diktirebileceğiniz modeller buldum. Elbise diktirmek istemezseniz bile seçeceğiniz elbise hakkında ufacık bir fikir edinebilirsiniz umarım.


Davetlerde göz alıcı olmak isteyenler için bir kaç minik tüyo !


  • Seçtiğiniz elbiseler kusurlarınızı kapatacak nitelikte olmalıdır.
  • Elbise seçerken saç,ten ve göz renginizi vurgulayacak renkleri seçerseniz daha dikkat çekici olabilirsiniz.
  • Geniş basenlere sahipseniz belden oturtmalı ya da kemerli elbiselerden uzak durmalısınız.
  • Büyük göğüslerinizden şikayetçiyseniz elbisenizin göğüs bölgesinde göz alıcı detaylar olmamalıdır.
  • Fazla iddialı bir elbise seçtiyseniz makyajınızın daha sade olmasına özen göstermelisiniz.Aksi halde çok göz yorucu bir hal alabilirsiniz.
  • Fazla kilonuz varsa açık renklerden uzak durmalı ve koyu renkleri tercih etmelisiniz.



Ve daha fazla uzatmadan elbise modellerine geçiyorum... :)











Kadife Kırmızı
http://www.kadifekirmizi.com/

2 yorum:

Unknown dedi ki...
19 Mayıs 2014 09:26  

Canim cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin emin ol sende oylesin . ♥ Blogunda bana yer ayirdigin icin ayrica tesekkur ederim .:)

Unknown dedi ki...
19 Mayıs 2014 12:09  

Ne zaman istersen konuğumuz olabilirsin Duygucuğum :) benim için zevkti.

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll