25.05.2014

GARNIER ÜRÜNLERİ HANGİ BÖLGELERE NASIL UYGULANIR

Bir süredir yazmaya pek vakit bulamıyordum final haftasında olduğumuz için sürekli ders modundayım o yüzden peşpeşe birkaç post yayınlayacağım :)
Konumuza dönecek olursak bayıla bayıla kullandığım ve kesinlikle tavsiye edebileceğim garnier in dört ürününden bahsedeceğim bugün.

İlk olarak ;
GARNİER SKIN NATURALS SAF & TEMİZ 3'Ü 1ARADA

ÜRÜNÜN İDDİASI ;
Temizleme + Peeling + Maske
7 güne kadar temiz bir cilt
Saf & Temiz serisi lekeler ve aşırı yağ ile mücadele etmek için özel olarak geliştirilmiştir.

3'ü 1 arada benim için uygun mu ?
Evet eğer karma ve yağlı bircildiniz varsa, cildiniz yağlanma, parlama ve siyah noktalar gibi cilt problemlerinde eğilimli ise uygundur.

Farkı nedir ?
Cilt problemlerine karşı savaşmak için 3 ürün kullanmak yerine tek çözüm Saf & Temiz 3'ü 1 arada ile:

  1. Temizleme: Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü cildi arındırır.
  2. Peeling: Ölü hücreleri uzaklaştırır ve gözenekleri temizler.
  3. Maske: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.
Nasıl kullanılır ?

  1. Temizleme: Islak yüzünüze nazikçe yedirerek uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
  2. Peeling: Islak yüzünüzedairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
  3. Maske: Yüzünüze uygulayın, kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.


BENİM YORUMUM:
Çok ferah ve taze kokulu bir ürün cildi gerçekten çok iyi ferahlatıyor ve temiz hissi veriyor. İçerisinde küçük yeşil partikülleri var ve bunlar cildi ölü hücrelerden arındırıp gözenekleri temizliyor. Ürünün kendi iddiasında yer almıyor fakat ben cildi beyazlattığını ve duru bir görünüme kavuşturduğunu gözlemledim. Kullanan birkaç arkadaşımda aynı etkiyi deneyimleddiklerinden bahsettiler. Benim cilt tipim karmadan yağlıya ve oldukça hassas, herhangi bir problem ile karşılaşmadım yanlız size tavsiyem maske olarak kullanacaksanız yazdığı gibi her gün yapmamalısınız çünkü ben bi dönem hergün uyguladım yazıldığı gibi fakat iki kaşımın arasında soyulma meydana geldi üstelik diğer taraflarda pullanmalar oldu.

İkinci olarak ;
GARNIER SKİN NATURALS MATLAŞTIRICI KREM

Hayatımın aşkı krem 
Bu krem kesinlikle vaz geçilmezlerim arasında yerini aldı bile :)
Ürün 24 saat nemlendirme ve matlaştırma iddiasında ve gerçekten de iddia ettiği kadar var. Cilt rengini eşitliyor ve tazelik kazandırıyor. Yapısı çok hafif yağ içermiyor, sorbe yapıda. Yeşil çay özleri barındırıyor ve kokusu inanılmaz muhteşem.

 Krem de dışı gibi tatlı yeşil rengi, cilt anında emiyor.
Eğer karmadan yağlıya bir cilde sahipseniz mutlaka alın diyorum başka da birşey demiyorum :)
Benim cildimde mucize bir etki yarattı. Cildim bb krem sürünce bile çoğu zaman pul pul olabilen bir yapıda ama makyajdan önce uyguldığımda bu kremi hiçbir problemlekarşılaşmıyorum artık.

Üçüncü olarak ;
GARNIER BB KREM
Bu ince tüpte olan ürün açıkçası tombul tipte olanından pek memnun kalmadım, sanırım cilt tipime uygun değildi.
Tombul tüpte olanın rengi light ve cilt tonuma daha uygun. Bu ince tüpte olan ise medium rengi bunu yazın bronz tenime uygularım diye düşünmüştüm fakat uygulayıp boynuma da yedirdiğimde hiç de maske gibi durmadığını aksine çok yakıştığını farkettim ve çevremdeki herkes '' Bugün makyajını çok beğendim '' gibi tepkiler verdi.
Resimdeki ince tüpte olan ürün karma yada yağlı ciltlere uygun bir ürün.
İddiaları çok büyük fakat her ciltte bu iddiaları kanıtlıyor diyemem. Gün boyu parlama kontrolü sağlamıyor üzerine pudra uygulamama rağmen parlama ile karşılaşabiliyorum ama tabiki bir fondötenden daha hafif ve doğal hissettiriyor. Kapatıcılığı az ama bana yetiyor. Cildinizde çok fazla probleminiz yoksa iyi bir tercih olacaktır. Cildinizde az miktarda kırmızı lekelenmeler mevcut ise renkli kapatıcı yada göz altı kapatıcısını sorunlu bölgelere uygulayarakta bu bb kremden yeterli sonucu almanız mümkün.

Bendeki garnier ürünleri şimdilik bukadar peki ya sizin kullanıp memnun kaldığınız yada kalmadığınız garnier ürünleri neler 





                                                      

2 yorum:

Unknown dedi ki...
28 Mayıs 2014 11:19  

cildim kuru ama saf ve temizin 3u 1 aradayi daha yagli olan burun kenarlarima kullaniyorum kesinlikle etkili:)

Unknown dedi ki...
28 Mayıs 2014 18:22  

Evet canım garnier ürünleri memnun edici :)

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll