6.01.2016

Loreal İnfallible Fondöten

Bu fondötene aşığım desem :)


Uzun süredir CC krem kullanıyordum ama vahiy gelmiş gibi fondötene dönüş yaptım kızlar. Aslında çok sık kullanmamaya gayret ediyorum fondöten tarzı ürünleri çünkü geçtiğimiz yaz 3 ay boyunca cilt kozmetik ürünü kullanmamama rağmen çok fazla sivilce sorunum oldu. Bu yaşıma kadar ergenliğimde bile görmediğim şekilde sivilcelendim. Böyle ufak ufak ve bir sürüydü. Çok zordu gerçekten dermatoloğun verdiği merhem bile tam olarak işe yaramadı çözümü kendim buldum. Benim yöntemimi merak ediyorsanız ve bu konuyla ilgili bir yazı istiyorsanız lütfen aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın :)
O dönemden sonra CC kremlere karşı da bir antipatim oluştu. Acaba o mu bozdu cildimi diye.
Gelelim aşk yaşadığım bu sevgili fondötenime :)
Bendeki rengi 125 Naturel Rose. Siz ismine aldanmayın gayette sarı alt tonlu bir fondöten. Alırken emin olamasam da kullandıktan sonra renginin cilt tonuma oturduğunu farkettim. Akışkan bir kıvamda üstelik pompalı cam şişeşi çok kullanışlı. Üründen elime 2 pompa sıkıyorum ( çok sıkarsak fazla gelebilir ve ürünü ziyan etmiş oluruz yetmezse tekrar ürün sıkabiliriz ) ve nemli süngerimle cildime uyguluyorum.

Ürün 30 ml lik bir şişe içerisinde.
Ne mat ne de ıslak görünümlü bir fondöten. Tam orta karar yani :) cilde tutunup oturması çok iyi ve uyguladıktan sonra herhangi bir yere transfer olması durumu yaşamadım ben kullandığım süre boyunca. Kalıcılığı yeterli hiç bir akma kokma durumu yaşamadım :)
İnce yapılı bir ürün olduğu için çizgilere de dolmuyor. İnce yapısına ve fiyatına rağmen kapatıcılığı da bana yeterli geliyor. Çok sorunlu bir cildi çok iyi kapatır mı emin değilim. Muhteşem bir şekilde ciltteki renk tonu eşitsizliklerini nötralize ediyor.
Kokusu var ama öyle yoğun bir fondöten kokusu değil. Çok hafiften gelen temiz bir kozmetik kokusu var.

Fiyatı ; 50 tl civarı

Tekrar alır mıyım ? Kesinlikle alırım 10 şişeyi bile gönül rahatlığıyla bitiririm çünkü benim cildimde herhangi bir yan etki yapmadı ne bil sivilcelenme, ne pullanma, ne parça parça kızarıklık. İçeriğini tam olarak bilmiyorum ama Cildim aşırı hassas olmasına rağmen bu fondöteni sürdüğümde cildim hava alıyormuş gibi hissediyorum. Dediğim gibi bu fondötenle adeta aşk yaşıyoruz :)

Sol taraftaki ilk resim sürmeden önceki hali diğeri de sonraki :) ben bu ürünü öve öve bitiremem kızlar gidip almalısınız beğenmezseniz kafama atın ben kullanırım :))

Fikir ve yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın ben o Zaman çoook Mutlu oluyorum :) hatta mahvolmuş cildimi Nasıl kurtardığımı anlatan ayrıntılı bir yazı yazmamı istiyorsanız aşağıya yorum olarak belirtebilirsiniz. Hoşçakalın :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll