8.12.2015

Ossion Facial Peel Off Mask Soyulabilir Yüz Maskesi

Merhaba kızlar bugün size Ossion Soyulabilen yüz maskesinden bahsedeceğim.
Aslında bir çok kişi bu tarz Soyulabilen maskelerin canını yaktığını söylüyor ama bu can acıtma meselesi yanlış kullanımdan kaynaklanıyor. Acıtmasının sebebi çıkartırken yüzdeki tüylerin yolunmasıdır. Bu tarz maskeleri soyarken tüylerin çıkış yönünden yani yukarıdan aşağıya soyulması gerekir. Benim cildim aşırı hassas olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım Ossion soyulabilen maskeden çok memnunum. Etkili bir maske mutlaka bir şans vermeniz gerekli diye düşünüyorum.

Özellikler;

  • Yüzdeki kırışıklıklar, sivilce ve sivilcelerin neden olduğu deformasyonları gidermekte kullanılmaktadır.
  • İç ve dış etkenlerin ciltte yol açtığı yaşlanmayı önlemeye
  • Cildin yağ ve nem dengesini düzenlemeye,
  • Mevsimsel değişim nedeniyle ciltte oluşan nem kaybı,pullanma,hassasiyet,kızarıklıklar gibi sorunları yok etmeye yardımcı bir üründür.
  • Yüzünüzdeki ve cildinizdeki su, vitamin ve kolajen eksikliğini tamamlayarak tazelik ve canlılık kazandırıyor.
Uygulama;




  • Uygulamaya başlamadan önce yüzünüzü sıcak su ile yıkayınız ve iyice kurulayınız.
  • Maskeyi tüm yüzünüze dilerseniz boyun bölgesine de yoğun bir şekilde sürünüz.
  • 15-20 dakika kadar yüzünüzde bekletin ve tam anlamıyla kuruduğundan emin olduktan sonra kalıp halinde yüzünüzden çıkarınız.
  • Bu uygulamayı beş gün süre ile her gün gerçekleştiriniz.

  • Ürünün içeriği bu şekilde.
    Tekrar alır mıyım?

    Evet alırım. Fakat 170ml lik bir ürün uzun süre boyunca biteceğini düşünmüyorum bereketli bir ürün.

    Vaadleri yerine getiriyor mu?

    Uzun vadeli vaatleri yorumlayamam fakat kısa vadeli vaatlerini yerine getiriyor.
    Başarılı bir ürün. Ben bu ürünü 17tl ye almıştım fakat internette bazı alışveriş sitelerinde 10tl civarında fiyatlarla satıldığını gördüm.

    Sizin favori yüz maskeniz hangisi?
    Bu ürünü denemek isteyen yada deneyeniniz var mı? Sizlerin de yorumlarınızı çok merak ediyorum ve yorumlarınız benim için değerli lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin ve yeni yazılarımı kaçırmamak için takip etmeyi unutmayın:))



    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Bumerang - Yazarkafe
    Bumerang - Yazarkafe

    Blogroll