9.01.2016

ProNail Express Manikür Seti

Havalar soğudu ellerimiz kurak topraklar gibi çatır çatır çatlamaya başladı.
Tırnaklarımızın sürdüğümüz ojeler sağolsun rengi sararıp soldu, sağlı sollu kırıldı. E durum böyle olunca bize de yana yakıla çareler aramak düştü :)


Gelelim ürünümüze,
9 dakikada Manikür vaadeden keratinli ProNail isimli seti Migros'ta gördüm ve görür görmez deneyip etkilerini paylaşmak istedim. Fiyatı 10 tl. Ben iki paket aldım 20tl ye.

Paketin arkasında Nasıl kullanılacağını anlatmışlar.
İçerisinden 4 parça ürün çıkıyor;

Bir çift eldiven,
Bir adet tek kullanımlık ince havlu,
Bir adet minik törpü,
Bir adet portakal çubuğu.

Çıkan törpü tek kullanımlık olarak tasarlanmış tamam ama ben çok kalitesiz buldum. Çift taraflı törpünün bir tarafındaki törpü kağıdı kalkmıştı. Bilemiyorum belki bana öyle denk gelmiştir ikinci paketi henüz kullanmadım. Siz denediniz mi ? Öğle miydi sizinki de ?
Oysaki ben alışılagelmiş kağıt törpülerden bekliyordum. Bu durum biraz hayal kırıklığı yarattı.

Havluyu iki elimizi birlikte sararız diye bir adet koymuşlar ama kullanışlı olmamış ben diğer elime de başka bir havlu sardım uygularken.

Elime ürünü kullanmadan önceki hali. Evet biliyorum imdat diye bağırıyor resmen :)

İlk olarak eldivenleri elimize geçiriyoruz. Tırnak etlerimize ve ellerimize masaj yapıyoruz.

Havluyu sarıp 7 dakika bekliyoruz.

Eldiveni çıkarmadan portakal çubuğunun sivri ucu yardımıyla tek tek eldivenin parmaklarını delerek açıyoruz ve portakal çubuğunun açılı tarafıyla tırnak erlerimizi geriye itiyoruz.
Eldiveni ters çıkarıp kalan ürünü kolumuza da sürürmemiz istenmiş. Adamlar ürünlerine kıymet veriyorlar zira ürünün ziyan olmasını istememişler.

Fotoğraftaki gibi bir sonuç elde etmiş oluyoruz.
Mucize bir etki yaratmadı. Etkisi geçici ilk yıkamamda geçti diyebilirim.
Kremi bir türlü emilmedi belki saatlerce ovaladım elimi kolumu öyle yapış yapış kalmasın diye.
Ürünün kokusu var. Emin olamamakla birlikte sanki Yasemin yağı kokusuna benzettim ben.

Tekrar alır mıyım ?
Almam. Çünkü herzamanki gibi benim aklıma parlak alternatif bir fikri geldi :)

Alternatif fikir ;
Öncelikle kendinize çoklu satılan bu şeffaf eldivenlerden alın,
Eczanelerde çok çeşitli ampul formunda satılan vitaminler bulabilirsiniz bunlardan edinin.
En sevdiğiniz el kreminizden eldivenin içerisine sıkın, aldığınız vitamin ampullerinden de içerisine kırıp ekleyin.
Varsa esanslı doğal yağlardan da 2-3 damla damlatın.

Ve aynı yukarıdaki işlemleri uygulayın :)
Hem daha hesaplı hem içeriğini belirlemek size kalmış. Ev yapımı ProNail iniz hayırlı olsun :)

Kızlar yazım hakkında dikitlerinizi ve kendi deneyimlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin lütfen, çünkü siz yorum yapınca yada bloğumu, yazılarımı takip ettikçe ben çok Mutlu oluyorum ve daha çok paylaşım yapmak için hevesleniyorum :)

Teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll