9.12.2015

Eklips Beşli Bambu Fırça Seti

Sizi atarlı giderli tavşanımız KOKO'yla tanıştırayım bayanlar :)) kendisi keyfine düşkün bir tavşan olduğu için objektiflerimize oldukça sert bakışlar atıyor böyle durumlarda :))
Bu gün bahsedeceğim fırça seti bana hediye olarak gelmişti.


Fırçaların performansı gerçekten çok iyi ben bunca zamandır hiç kıl dökülme problemi yaşamadım.


Kılları çok yumuşak ve sık oldukça tok bir yapıda.


Bambu sapları tutuşu ve uygulaması açısından oldukça rahat kullanış imkanı sağlıyor.

Hayvanlara zarar vermeden üretilmiş sentetik fırçaları ve doğa dostu bir marka olması sebebiyle benden koca bir artı puan daha alıyor.



Ayrıca çok kullanışlı olan bağcıklı kesesi de özellikle seyahatlerde çok işe yarıyor.


Eklips bambu fırçalarımdan çok memnunum ve gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Sizde Gratislerden alabilirsiniz. 

Siz bu fırçalar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Fikirleriniz benim için çok önemli o yüzden yorum yapmaktan çekinmeyin :)
Ve yeni yayınları kaçırmamak için takip etmeyi unutmayın.

4 yorum:

Unknown dedi ki...
22 Aralık 2015 13:10  

Koko çok sevimli görünüyor <3 Eklips fırçalarını seviyorum ama bazı fırçaları bana çok yumuşak geliyor,uygulama yaparken biraz dik dursunlar istiyorum. :)

Unknown dedi ki...
22 Aralık 2015 15:39  

Evet tatlım kılları çok yumuşak.
Bana sanki yumuşak olması cildimi daha az yıpratıyor gibi geliyor. Sert kıllı olanları sık kullandığımda cildimi tahriş ediyor minik minik tanelenme ve bölgesel olarak parça parça kızarma sorunu yaşıyorum sert kıllılarda. O yüzden artık ilk tercihim hep kıllarının yumuşak olması oluyor :)

Şeydanın Günlüğü dedi ki...
25 Aralık 2015 14:17  

Takipte miyim bilmiyorum :) blogjma beklerim

Unknown dedi ki...
27 Aralık 2015 05:38  

Takipte değilsin tatlım :)

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll