6.01.2016

Rimmel London Wonder'full Mascara

Uzun zamandır aranan kan bulundu :) demek istiyorum.


Merhaba kızlar uzun süredir günlük kullanıma uygun kirpiklerime canlı bir görünüm verecek bir rimel arayışı içerisindeydim. Kozmetik malzemelerimi olabildiğince azaltmaya çalıştım kullanmadığım ürünleri elimden çıkardım. Bu yüzden gerçekten kullanacağımı düşündüğüm ürünleri almaya gayret ediyorum.

İşte bu rimel de alıp kullanabileceğim ve sürekli kullandığım bir ürün oldu.
Rimel 11ml lik ambalaja sahip.
Yaklaşık 20 tl gibi bir fiyatı var ve fiyatına göre performansı yüksek bir ürün.
Bunu uygulayıp sokaklarda "heleleleee"
Diye koşma isteği uyandırıyor bende :)
Şaka bir yana bu rimelin en önemli özelliği argan yağlı olması.
Argan yağını artık her üründe duyar hale geldik peki aslında nedir bu argan yağı?
En doğal argan yağının Fas'ta üretildiği söyleniyor. Tabiki doğal ve gerçek argan yağının fiyatının biraz da pahalı olduğu.
Argan Yağı, içerisinde barındırdığı Omega 9, Omega 6, Steroller, felurik asit, E vitamini ve güçlü antioksidanlar sayesinde gençlik iksiri olarak da tanımlanıyor bunun yanında saç ve kirpiklere de oldukça faydalı bir yağ.
Rimel içerdiği argan yağı sayesinde kirpiklere dana canlı bir etki yaratıyor, besliyor ve bakım yapıyor.
Kullandığım süre içerisinde kirpiklerime esneklik kazandırdığına şahit oldum. Yapısının diğer rimellere kıyasla biraz daha akışkan olması gözünüzü korkutmasın sürdükten sonra kuruyup sabitleniyor. Diğer rimeller gibi kirpiklerinizi çok fazla şertleştirip kırılmalara neden olmuyor.

Fırçası bu şekilde kalın, plastik ve esnek.
Fırçasının kalın olmasından kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım ben. Sağa sola bulaştırmadan alt kirpiklerime bile sürebiliyorum. Darısı süremeyenlerin başına :)
Hacim vermiyor aradığınız hacim veren bir rimelse bu rimelin sizi tatmin edebileceğini düşünmüyorum. Bu rimel kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor ki bana günlük kullanım için 
Yeterli geliyor.
Makyaj yapmaya üşendiğiniz günlerde bu rimeli canlı renkli bir ruj ile tamamlayıp dışarıya çıkabilirsiniz.

Rimelde yoğun bir siyahlık arayışı içerisindeyseniz,
Resimdeki iki rimelden alt kısmı siyah olanı da extra black olanı. İki seçenekten birini seçebilirsiniz ama günlük kullanım için bana diğeri yetiyor.
2 kat sürseniz dahi topaklanma yapmıyor ve kirpikleri tek tek ayırıyor. Gün içerisinde göz altlarıma akma yada toz toz dökülme yapmıyor. Herhangi bir göz makyajı temizleyicisiyle kolayca çıkıyor. Suya dayanıklı değil o yüzden bu rimel varken sakın ağlamayın :)

Bir daha alır mıyım?
Evet alırım. Sizler de günlük kullanım için hacim değil de uzunluk veren kirpikleri tek tek ayıran bir rimel arayışı içerisindeyseniz tavsiye ederim.

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum lütfen yorum yapmayı ve yeni yayınları kaçırmamak için bloğumu takip etmeyi unutmayın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll