10.05.2014

Color me lipcare

COLOR ME LIPCARE



Bim den aldığım bu renkli color me markalı lip balmdan bahsetmek istiyorum. 
Ürünün arkasında www.kajal.com.tr internet sitesi yer alıyor ve Türkiye'de üretildiğini gösteren bir ibare mevcut.
Sanırım bu ürün ile bazı önyargılarımızdan kurtulmak mümkün çünkü bu kadar uygun fiyata böyle güzel bir ürün şaşırtıcı. Yalnızca tek eksi spf koruması olmayışı. Dudaklarımızda tıpkı göz altlarımız gibi hassas ve çok ince bir deri tabakasına sahip bu yüzden güneşin UVA ışınlarından dudaklarımızı koruyabilmekte oldukça önem arzediyor.
Uzun vadede tedavi ediciliğinin olduğunu düşünmüyorum. Bu fiyata bu kadarını beklememeli zaten fakat ürünün yapısı oldukça yoğun ve sürümü akıcı. Nemlendirmesini çok beğendim kalıcı ve etkili nemlendirme sağlıyor. Dudaktaki pul pul olma hissini ve soyulmayı tamamen yok ediyor diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Üstelik benim elimde olan yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz rengide muhteşem. Dudağa sağlıklı ve harika bir ışıltı sağlıyor. Ben beğendim tavsiye ediyorum. 

Sizde yorumlarınızı ve görüşlerinizi bırakmayı unutmayın.
Hoşçakalın... (:

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll