10.05.2014

Avon ANEW lipstick

Avon ANEW lipstick ( opulent mauve )


Dış görünüşü oldukça iddialı görünen bu ruj günlük kullanım açılışından oldukça işe yarar bir ürün. Pigmentasyon bakımından zayıf çok iddialı renkler ortaya çıkmıyor sürünce. Ürünün iddialarından biri dudakları dolgun göstermek. Bunu parlak yapısı ile sağlıyor. Fakat kalıcılığı çok çok az. Sık sık tazelemek gerekli. Yalnız çok doğal bir görüntü yarattığı için biraz daha baskın bir göz makyajıyla bunu dengelemenizi öneririm. Yapısı çok hafif dudakta rahatça kayıyor. Kokusu şeker gibi hoş. Avonun rujlarını beğenmeme rağmen bunu biraz vasat buldum dediğim gibi kalıcılığı ve Pigmentasyonu az olduğu için sık sık rujumu tazelemem gerekti ve ruj neredeyse yarıya indi. 

Siz bu ürünü denediniz mi? Hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

Unknown dedi ki...
14 Mayıs 2014 17:55  

Canım bende aldım bu rujdan ve gerçekten hiç kalıcılığı yok. Rengi ve dış görünümünden etkilenerek almıştım ama yapısı tam bir hayal kırıklığı.

Yasemin Dirgen dedi ki...
31 Ocak 2018 06:19  

Bende opulent mauve rengini getirdim sizin resimdekine benzemiyor katalogdaki renge hiç benzemiyor bildiğiniz nude rengi dudak balmı kadar renk anca veriyor kısacası beğenmedim ben bu rengini

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll