10.05.2014

Kozmetik tanıtımı / sebamed lip defense spf30

Bir süredir kullanıp deme fırsatı bulduğum dudak balmından bahsetmek istiyorum. Ürünün kendi iddiası ;

               (Lip Defense 30)

Ürün Bilgileri

Sebamed Dudak Koruyucu SPF 30 Lip Defense SPF 30

SEBAMED dudak koruyucu Kurumuş ve çatlamış dudaklar için üçlü 
koruma Aloe Vera ve Jojoba yağı ile yoğun koruma sağlarken, 
içerdiği E vitamini ile serbest radikalleri nötralize ederek zararlı 
çevresel faktörlere karşı direnci artırır. Bisabolol ile yatıştırıcı ve 
yenileyici etki sağlar. SPF 30 koruma faktörü ile güneşten 
kaynaklanan kabarmaları ve zararlı etkileri engeller. 
4 Mevsim kullanıma uygundur.

Benim Şubat ayından beri kullandığım bir ürün. Uzun vadeli kullanımda etkisini oldukça merak etmiştim fakat öyle abartıldığı gibi bir ürün olmadığını gördüm maalesef. Koruyuculuğu güzel yapısı yoğun değil bu yüzden gün içerisinde aklınıza geldikçe sürmeniz gerekiyor. Su içtiğinizde bile dudağınızdan silinebiliyor. Renksiz bir yapıya sahip sürdüğünüzde dudağınıza hafif bir parlaklık veriyor diğer balmlar gibi. Tedavi ediciliği maalesef olumsuz. Açıkçası ben bu ürünü sebamed markasına güvenerek aldım bildiğiniz gibi ürünleri kaliteli ve oldukça başarılı. Ama bu üründe biraz hayal kırıklığı yaşadım. Daima kuru ve çatlak olan dudaklarımın iddia ettiği gibi kabarmasını önleyemedi. Ama şunu da unutmamak lazım ki kozmetik ürünleri kişiye göre farklı etkiler gösterebilir. Bilemiyorum belki de bana yaramadı.

Sizlerde ürün ile ilgili deneyim ve görüşlerinizi yazmayı unutmayın. Bu sayede ürün hakkında bilgi sahibi olmak isteyen birçok okura seçimleri konusunda yardımcı olabiliriz. 

:) Takipte ve Hoşçakalın bir sonraki postumda görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll