17.01.2015

Flormar Nailart Fırça Seti

Merhaba kızlar :)
Flormar ın bu nailart fırçalarından bahsetmek istiyorum bugün sizlere.
Aslına bakarsanız bu sette gerçekten işime yarayan sadece ince iğne uçlu damga fırçası oldu. Diğerleri Üzülerek söylüyorum pek bir işime yaramadı. Kürdan ve iğneyle bile çok başarılı Nailartlarım olmuştu benim. Yaklaşık Bir sene önce Çok büyük bir Hevesle aldığım bu set parayı çöpe atmakla eşdeğer bende. Çok ağır bir şekilde eleştiriyorum çünkü benim gibi nailartta başarılı bir insanın elinde harikalar yaratmadı. Hadi harikalar yaratmasını geçtim ürünü fırçaya aldığımda ürünü Eşit şekilde süremiyorum  bile. Kılları çok başarısız. Resimden soldan ikincisi o uzun ince olan fırçayla zaten birşey yapmanız mümkün bile değil. O fırçayı ince Uğraş gerektiren bir desen için kullanmak istedim daha ilk aldığımda, bırakın uygulamayı elinizde hakimiyet sağlayamıyorsunuz. Kılları bir sağa bir sola başına buyruk olmanın yanındat tırnağınıza ucundan dokundurduğunuz anda yamuluyor dediğim gibi bir ucu sağa bir ucu sola doğru ayrılmış kendi hallerinde isyan ediyorlar. Kesinlikle çok serkeşt bir fırça:))
Ayrıca bir kez kullanmaya çalıştığım halde 

!çalıştığım diyorum çünkü kullanamadım!

Bütün kılları yamuldu. Normalde Eğri durmaya başladı. Ben sizin için fotoğraflarken biraz düzeltmeye çalıştım.
Soldan ilk yelpaze şeklindeki fırçayı da yine hiç kullanamadım ojeye değdiği anda kıllar aralarında gruplaşıyorlar :)) ayrık ayrık sür sürebilirsen.
Diğerlerine gelirsek onları da ancak büyük uğraşlar sonucunda uygulayabiliyorum. 
Tavsiye etmiyorum. Çöpe atmayı düşünüyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı ? yorumunuz benim için çok değerli hepinizi öpüyorum :) güzel kalın...





0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll