5.01.2015

Red One Göz Altı Kremi & Ossion Krem

 Red One Göz Altı Kremi

Merhaba hanımlar :)

Bir göz altı kreminden beklentileriniz nelerdir ?


Benim sanırım en büyük beklentim göz altımda oluşan koyu renk halkalarımı yok etmesidir.

Aslına bakarsanız o kadar yoğun koyu halka problemlerim yok fakat genetik miras yoluyla edindiğim bir çift kanguru torbasına sahibim göz altlarımda :)
Ve bu nedenledir ki bir de üzerine en ufak bir koyu halka problemi yaşadığım günlerde aynaya bile bakamıyorum  malesef.
Torbaların kremle falan geçmeyeceğini bildiğim için ben de mor halkacıklarım üzerine yoğunlaşıyorum. Lafı fazla uzatmadan ürüne geçiyoruz :)


Bu ürün benim ilk göz altı kremim daha önce bu tarz bir ürün deneyimlememiş biri olarak kıyaslama yapamam. Eğitimim dolayısıyla öyle bir şehirde yaşıyorum ki çoğu ürünü zar zor bulabiliyorum. Lip plumper istiyorum dediğimde suratıma sırıtarak bakmış kozmetiğin k sinden anlamayan kozmetikçilerle dolu bir il. Alt tarafı dudağı dolgunlaştıran bir ürün vereceksin yani çok zor olmamalı anlamak madem bu işi yapıyorsun :) herneyse yine sinirlendim hatırlayınca :)
Bulabildiğim tek göz altı kremi bu olduğu için ve fiyatı da 10 tl gibi komik bir rakamdı kaptım bir tane. Yanında da çanta boyu el ve vücut kremi hediye ettiler. Her ne kadar men series olduğunu çok geç farketsemde Israrla kullanmaya devam ettim. Satan bayanın bu konuda daha dikkatli olması gerekirdi.

Ürün hakkında ;

-Nemlendirici Etkisi
-Yenileme
-Koyu halkalar üzerinde etkili olduğunu önesürüyor.

Üzerinde ;
Uzun süreli klinik çalışmalar sonucu geliştirilmiş, göz altındaki koyu gölgeleri ve morlukları aydınlatıcı krem. Koenzim Q10 ve vitamin E içeriğiyle, göz çevresine derinlemesine nüfuz ederek; yorgunluk stres Kaynaklı göz Çevresinde oluşan koyu halkaların ve ince çizgilerin giderilmesine yardımcı olur. Daha canlı ve sıkı bir göz Çevresi için düzenli olarak kullanınız yazıyor.

Kullanımı;
Göz çevrenize 3-4 mercimek büyüklüğünde kremi sıktıktan sonra, parmak ucuyla hafif kompres yaparak uygulayınız.


20 ml lik ufak bir ürün açıldığı takdirde 12 ay içerisinde kullanılması gerekiyor. Keskin ve rahatsız edici bir kokusu yok yapısı oldukça hafif, göz çevremde ağırlaşma yapmıyor. Cilt tarafında kolay emiliyor ve nemlendirme konusunda başarılı bir ürün. Allerji ve yağ butonu yapmıyor. Göz altı kapatıcısının altına baz olarak kullanılabilir.  Evet düzenli kullanıldığında vaadettiği gibi koyu halka görünümünü tamamen geçirmesede hafifletiyor diyebilirim.
Bir daha alır mıyım ? Hayır almam. Çünkü
clinique gibi farklı markaların ürünlerine de şans vermek istiyorum.


OSSION HAND & BODY CREAM

Bu kremin kokusuna kesinlikle
ba-yıl-dıımm :)
Bir zamanlar annelerimizin vazgeçilmezlerinden olan Cire Aseptine
Kreminin kokusunu hatırlattı bana adeta. 
Kremi bilenler ne demek istediğimi bilir :)
OSSION Kayısı Özlü krem 35 ml istediğiniz yere çantanıza atıp Yanınızda rahatlıkla götürebilirsiniz.



Ben yüzüme kullanmayı tercih ediyorum. Oldukça hızlı emiliyor ve yağlı bir his bırakmadan vıcık vıcık parlama efekti yaratmadan yoğun bir şekilde nemlendiriyor. Önce mis gibi Kayısı kokusuyla beni cezbeden daha sonra yapısıyla kesinlikle çok memnun kaldığım bir ürün :)

Siz bu ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aklınıza takılan ve cevaplamamı istediğiniz ürün hakkında sorularınız var mı ?

Yorum bırakmayı unutmayın..
Çok öpüyorum :))





0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll