17.12.2015

Dalan Dolive 3 lü Set

Herkese merhaba hanımlar :)
Severek kullandığım bir markanın bu üçlü setinden bahsetmek istiyorum bugün.

Benim bu markanın ilk kullandığım ürünü minik tüpte satılan pratik çanta boy el kremleriydi.
Bu seti gördüğümde alıp almama konusunda çok kararsız kalmıştım fakat içimdeki sese kulak verdim ve aldım. Fiyatı 10-12 tl arasında bir meblağdı.

Kutunun içerisinden bir adet sıvı el sabunu , bir adet kalıp sabun , bir adet el ve vücut kremi ve bir adet ipek vücut kesesi çıkıyor.
Saflığı, doğallığı ve zeytinyağı özlü olmasıyla öne çıkan dalan markasının ürünlerini teker teker inceleyelim.

400 ml lik şişedeki el sabunu paraben içermiyor. Kokusu var fakat hiç rahatsız etmeyen temiz bir kokusu var.

Ürünün arkasında yazanlar ;
Ege'nin zeytinyağından üretilen sıvı sabunumuz cildinizi temizler, besler ve cildinizin doğal yumuşaklığını korur.
Aslında bu ürünü güzel kılan doğal zeytinyağından üretilmiş olması, parabensiz olması ve mis gibi temiz bir kokusu olması. Onun dışında ahım şahım abartılacak bir etkisi yok illa alıp kullanmalısınız diyemem.

İşte setin içerisinde en bayıldığım ürün bu el ve vücut kremi oldu. Zaten dalan ın kremlerini sevdiğimi söylemiştim. Krem yapı olarak hemen emilen bir formüle sahip. Kesinlikle yapış yapış kalan yağlı krem formunda değil. Duştan çıktıktan sonra tüm vücudunuza uyguladığınızda kendinizi tekrar duşa girmiş gibi yenilenmiş ve tazelenmiş hissedeceksiniz. Dalan Markasının bütün kremlerini gönül rahatlığıyla kullanmanızı tavsiye edebilirim. 

250 ml lik bir ambalaja sahip.

Ürün dermatolojik olarak test edilmiştir.

Setin içerisinden çıkan bu kalıp sabunun üzerinde hem vücut için hem saç için kullanılabileceği yazıyor.

150 gr lık bir sabun.
Kalıp sabun kullanmaya alışık biri değilim fakat sizlere deneyimimi aktarabilmek için saçımda denedim ve kesinlikle tavsiye etmiyorum. Saçımda yapışkan bir tabaka bıraktı ve tekrara saçımı yıkamak zorunda kaldım.

Siz Dalan Dolive ürünleri denediniz mi ?
Ürünler hakkındaki düşünceleriniz ne oldu?




0 yorum:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Blogroll